Vážení členové družstva,
pokud se domníváte, že vaše vyúčtování služeb obsahuje chyby, máte samozřejmě plné právo takovéto vyúčtování reklamovat tak, jak je uvedeno ve formuláři vyúčtování:
Případné reklamace uplatňovali písemnou formou do 30ti dnů od převzetí tohoto vyúčtování. Vaši reklamaci urychlíte, pokud budete konkrétně specifikovat jaké položky ve vyúčtování reklamujete (počet účtovaných jednotek v přiloženém vyúčtování od společnosti Energie Reality, Hospodářský výsledek SBH(SVJ) zůstatky z nájemného apod.).
Obecná podání, některá z nich uvádímě a tyto nelze považovat za reklamaci.
- Mám malý přeplatek, žádám o přepočet a vrácení peněz
- Mám velký nedoplatek - to není možné, prosím o kontrolu
- Nemohu mít takovou spotřebu vody - my vodu nepijeme
- Podle zjištění dalších nájemníků v domě i v jiných domech v Proseticích jim nebylo účtováno více než předchozích vyúčtováních. Žádám znovu kontrolu.
- Sousedka říkala, že je vyúčtování špatně.
Reklamace by měla uvádět, co přesně reklamujete, Děkujeme.